14:32 | پنجشنبه 8 آذر 1403
Research Analysis Debriefing Day
 فتح قله های موفقیت با معرفی خودروهای روز جهان

1397/01/07 10:09

 فتح قله های موفقیت با معرفی خودروهای روز جهان

پایگاه خبری راد: نگین خودرو در پایان سال 95 توانست رشد بسیار خوبی در بازار خودروی کشور تجربه کند و در نیمه اول سال96 به کسب مقام اول فروش این نماینده خودرویی بسیار کمک کرد.
به گزارش پایگاه خبری راد، نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، سال 96 را با افتتاح بزرگترین نمایندگی خودر در جنوب ایران آغاز کرد و نشان داد برای توسعه فروش خود برنامه جدی دارد.

جمشید حسینی مدیر عامل نگین خودرو از سال قبل اعلام کرده بود که برنامه نگین خودرو دستیابی به صدر فروش بازار داخلی است.

در اولین روزهای پس از تعطیلات نوروز 96 نگین خودرویی ها در شیراز بزرگترین نمایندگی خود در منطقه جنوب کشور را افتتاح کردند تا نشان دهند در توسعه فعالیت های خود جدی تر از سال 95 به عرصه آمده اند. معرفی نگین خودرو به عنوان رتبه اول رشد فروش خودرو در سال 96 خبر از خیز بلند این کمپانی برای فتح قله های بزرگ بازار خودروی ایران را می داد.

معرفی خودروهای جدید همانند کولئوس و تلیسمان را می توان کاتالیزور این رشد فروش دانست که البته با اتفاقاتی که در تیرماه برای ثبت سفارش افتاد عملا به تعویق افتاد اما نگین خودرو همچنان در صدر فروش قرار داشت.

یکی دیگر از فعالیت هایی که نگین خودرویی ها برای کسب بیشتر درصد فروش در سال 96 کلید زدند، طرح تعویض خودروهای کارکرده با خودروهای نو بود که این طرح نیز با استقبال مشتریان نگین خودرو مواجه شد اما باز هم با تصمیم عجیب و قریب وزارت صنعت برای بستن سامانه ثبت سفارش در همان ابتدای راه متوقف شد آن هم به این دلیل که نگین خودرو برای عرضه تعهدات خود با مشکل رو به رو شده بود و دیگر تعهد جدیدی را نمی توانست پاسخ دهد.

در شهریور ماه سال 96 رنو کولئوس پرچمدار بازار خودروهای وارداتی شد و این اتفاق نشان داد که تصمیم نگین خودرویی ها برای سرمایه گذاری بر روی این شاسی بلند زیبا و معرفی آن در نمایشگاه خودروی تهران در سال 95 بی دلیل نبود.

در نیمه دوم سال 96 تمرکز نگین خودرو از روی حوزه فروش بر روی خدمات تغییر جهت داد تا از این طریق نیز بتواند سهم خود در بازار را حفظ کند.

بنابراین می توان این طور خاطرنشان کرد که نیمه اول سال 96 زمان تثبیت حضور نگین خودرو در صدر جدول فروش بازار ایران بود و نیمه دوم آغاز توجه و سرمایه گذاری این نماینده بر روی حوزه گارانتی و وارانتی.